iOstrowWlkp.pl reklamy
FIT porady Martyny

Coś dla ciała

2016-11-11 13:11:00
W naszym stałym cyklu, którą prowadzi Martyna Rost, przyszedł czas na coś mocniejszego - interwałowy trening ciała.

HOLE BODY WORKOUT – Interwałowy trening całego ciała
 
ROZGRZEWKA:
Każde ćwiczenie podane poniżej wykonujecie przez 30 sekund. Między ćwiczeniami robicie 15 sekund marszu. Skupcie się bardziej na technice niż na szybkości. Macie przygotować swoje ciało do pracy.
 
Oto ćwiczenia:
1. Jumping-Jacks (pajacyki)
2. Skip A
3. Squats (przysiady)
4. Burpees (padnij-powstań)
5. Push-ups (pompki)
6. Skip C
HOME INTERVAL WORKOUT
 
Co potrzebujecie, by wykonać ten trening? Sportowe obuwie i butelkę z wodą.
Jest to trening angażujący każdą część ciała. Jestem pewna, że nawet najtwardszym pojawi się kropla potu po tych ćwiczeniach. Przejdźmy więc do konkretów:
1 minuta pracy, 30 sekund przerwy. Podczas minuty macie dać z siebie wszystko. Pełna petarda, pełna moc! Nie myślcie, ile jeszcze przed Wami, tylko ile już za Wami! To naprawdę pomaga!
5 ćwiczeń, 5 rund, pomiędzy rundami okrągła minuta przerwy, do wszystkich ćwiczeń wykorzystujecie butelkę z wodą (trzymacie za zakrętkę i za spód)
1. Przysiady
2. Russian Twist (brzuszki skośne)  
3. Wykroki z butelką nad głową
4. Burpees over the bottle (robicie padnij-powstań i przeskakujecie przez butelkę)
5. Sit-ups
 
PO TRENINGU NIE ZAPOMNIJCIE O STRECHINGU!
 

 
Autorka artykułu o sobie

Nazywam się Martyna Rost. Jestem krotoszynianką,

która niedawno stworzyła blog kulinarno-sportowy, po to, by każdy z Was mógł się dowiedzieć, jak zdrowo i długo żyć. Chcę każdemu udowodnić, że rozsądne odżywianie oraz trening ma ogromny wpływ na kondycję i samopoczucie. Jedzcie rozsądnie i cieszcie się życiem i zaglądajcie na mój blog!

 

 
 
 
 
 
 
 

Jeśli też prowadzisz blog i chcesz się nim pochwalić, to daj nam znać! Pomożemy Ci w tym.

 



Czytaj również

POLUB NAS NA FACEBOOK